tirsdag den 19. april 2011

Lakse sandwich og Ghana?

Spøjs overskrift, men her kommer forklaringen.


I dag til frokost spiste jeg den dejligste laksesandwich. Nemme boller (kan findes under hjemmebag og morgenmad), med laks, asparges og masser philadelphia. Det smagte simpelthen himmelsk, selvom det er så simpelt.
Mums! Laks er helt klart min ynglings fisk! :) Og hjemmebag er simpelthen aldrig til at tage fejl af.

Ghana står i overskriften fordi jeg i dag modtog et brev i posten fra skolen. "Velkommen til global health, modul 13. Du skal til Ghana."
SKRIGGGGG DANS JUBEL! Jeg er lykkelig :-) Min store drøm er gået i opfyldelse.
Jeg rejser ca. 4 Uger i September, og kommer nok til at måtte undvære min blog i alt den tid. Der er "heldigvis" lang tid til..

.. Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...