mandag den 11. april 2011

Et døgn til dommedag

Hej alle sammen :)
Her kommer en kæmpe undskyldning fordi jeg ikke har skrevet herinde i en evighed.
Jeg har været til praktisk eksamen, og derefter havde jeg to døgn til at skrive en eksamens opgave. Dagen efter var jeg til min svigerindes polterabend. Så var det blevet lørdag, og der havde jeg lidt tømmermænd.
Søndag blev brugt på at skrive et 10 min. Oplæg til eksamen, og til at læse en masse.
Idag skal der også læses, og øves oplæg. Jeg er så nervøs!! Ondt i maven, røsten på hænderne. Gid det snart var overstået.
Kryds fingre for mig i morgen kl.9.15 :)
Lover at jeg efter eksamen vender tilbage med flere indlæg, og især en masse gode opskrifter.

God mandag.

.. Sofie

1 kommentar:

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...