mandag den 9. december 2013

D.9 december: Cafe latte med smag af jul

Cafe latte med smag af kanel og vanilje

D.9 december: Filosliv julekalender

I Berlin smagte jeg Starbucks sæson kaffe med juletema. En lækker cafe latte tilsat kanel og vanilje. Den smagte virkelig af jul og duftede så dejligt. Jeg må selv i gang med at eksperimentere med julekaffe, som jeg jo har gjort så ofte før.


Jeg må indrømme at jeg havde det lidt ambivalent med kanel smagen. Jeg synes det smagte godt, men samtidig gav det også en speciel eftersmag. Jeg vil dog anbefale enhver jule og kaffe fan at prøve den.

Jeg skal arbejde 52 timer denne her uge med den eneste fridag på torsdag, og arbejdsweekend. Jeg er lidt opgivende, for selvom jeg virkelig elsker mit arbejde, er det lidt af en vagtplan efter ferie.
Det er hovedsagelig aftenvagter, så julekalender bliver der ikke noget af. Mine søstre holder verdens sjoveste julefrokost hvert år, men i år kommer jeg ikke. Det bliver nemlig holdt i denne weekend. Idag er det meget synd for mig. Jeg er lidt "efter ferie deprimeret".

Glædelig 9. december.

.. Sofie

1 kommentar:

  1. Uf, sikke en arbejdsuge! Har helt ondt af dig!

    Du må gøre lidt ekstra godt for dig selv når du har fri, så det ikke bliver så surt :)

    Den ser god ud den kaffe!

    SvarSlet

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...