UnikPris.dk

søndag den 8. december 2013

D.8 december: Julemarked i Lübeck

Julemarked i Lübeck

D.8 december: Filosliv julekalender

Sidste år besøgte mig og min veninde julemarkedet i Tyskland. Vi tog en dags tur fra Sjælør station. Det var en utrolig hyggelig tur og det kan klart anbefales :)

Broen på vej fra bussen til julemarkedet.

Vi tænder lys for dem vi savner.

Mange smukke lys i kirken.

Smuk kirke.

Julemarkedet midt i byen.

Mig der står og venter på at turen går mod border shoppen.

Dejlig tur som jeg overvejer at gentage i år, hvis tiden ellers er til det. Jeg skal arbejde 7 vagter de næste 8 dage, med 12 timers vagter i weekenden. Det bliver en hård omgang efter ferie.

Glædelig 8. december.

.. Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Morgenmads muffin med banan og granola uden sukker

Dette indlæg er sponsoreret! Den perfekte start på dagen, til madpakken, aften snacken, mellemmåltid eller den sunde søde tand. Jeg har ...