søndag den 8. december 2013

D.8 december: Julemarked i Lübeck

Julemarked i Lübeck

D.8 december: Filosliv julekalender

Sidste år besøgte mig og min veninde julemarkedet i Tyskland. Vi tog en dags tur fra Sjælør station. Det var en utrolig hyggelig tur og det kan klart anbefales :)

Broen på vej fra bussen til julemarkedet.

Vi tænder lys for dem vi savner.

Mange smukke lys i kirken.

Smuk kirke.

Julemarkedet midt i byen.

Mig der står og venter på at turen går mod border shoppen.

Dejlig tur som jeg overvejer at gentage i år, hvis tiden ellers er til det. Jeg skal arbejde 7 vagter de næste 8 dage, med 12 timers vagter i weekenden. Det bliver en hård omgang efter ferie.

Glædelig 8. december.

.. Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...