søndag den 22. december 2013

D.22 december: Gløgg jeg elsker dig!

Så blev det tid til et dejligt glas gløgg med mandler og rosin

D.22 december: Filosliv julekalender 2013


Jeg er endnu en af de "heldige" der har haft en god omgang ondt i halsen. Jeg klarede mig igennem en masse vagter på arbejdet, og så smed jeg mig syg med feber og ondt i halsen. Idag er jeg endelig på toppen igen :-)
Igår fik jeg mig et lækkert glas gløgg med gløgg mix men også smuttede mandler. Jeg synes altså ikke de der små mandel stykker, fra gløgg mix er lige så godt.
Jeg tog derfor en god håndfuld mandler og tilføjede selv.
Jeg har ikke smagt denne her gløgg før, men den er virkelig god. Den er meget sød og derfor perfekt til dem der ikke bryder sig om stærk vin.

Nu er nedtællingen til jul virkelig sat i gang. Jeg glæder mig bare så meget.

Glædelig 22 december og 4. søndag i advent.

.. Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...