mandag den 23. december 2013

D.24 December: Julesmoothie

Julesmoothie med frosne mango, frosne jordbær, mælk, vanilje og et strejf af kanel

D.24 december: Filosliv julekalender 2013

Her må der tages forskud på glæderne, for som jeg skrev igår så er jeg ikke ved min computer d.24 december. Jeg skal til Gilleleje idag og vender hjem sendt juleaftensdag. Jeg synes ikke i skal snydes for det sidste indlæg i min såkaldte julekalender. Der mangler godt nok en del "låger", men jeg prøvede da :-)



Idag har jeg lavet en skøn smoothie for at starte dagen lidt sundt. Jeg har på fornemmelsen at resten af dagen, og i morgen ikke bliver så fedtfattigt ;-)

Målene er:
- 110 gr. mango frost
- 185 ml mælk
- 50 gr. jordbær frost
- 1 stor tsk vaniljesukker
- 1 strøg kanel

Blend det hele og drik løs.


Endnu en gang ønskes i alle sammen en rigtig glædelig jul.

.. Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...