mandag den 23. december 2013

D.23 december: Konfekt til kaffen juleaften

Konfekt lavet af marcipan, marcipan med orange, marcipan med mint, marcipan med lakrids, hvid-, lys og mørk chokoladeovertræk, nougat i midten.

D.23 december: Filosliv julekalender 2013


Nu er klokken over midnat og så er det blevet lillejuleaften. Her kommer mit sidste blogindlæg inden jul, for jeg skal til Gilleleje og fejre jul hos min familie.
Jeg har brugt dagen med veninde besøg med kaffe og frokost.
Om aften fik jeg besøg af endnu en veninde til konfektlavning og dejlig gløgg. Nu ser jeg pagten på dvd, så jeg kan følge med. Jeg var kommet mange afsnit bagud.


Der blev endda lavet flere stykker konfekt, men billederne med det mørke chokolade er blevet meget uklare. Måske på grund af den dårlige belysning i stuen.

Det har været den perfekte dag.

Hvad får i til kaffen juleaften??

Glædelig jul alle sammen :-)

.. Sofie

3 kommentarer:

  1. Mums det ser godt ud!

    Har nydt din lille julekalender :)

    Rigtig god jul til dig!

    SvarSlet
  2. Yum, konfekt kan man ikke få nok af.

    - Anne

    SvarSlet
  3. Tak Trine :-) det er jeg meget glad for at du har. Jeg har også hygget mig med at lave den.
    A + K nej, man kan nemlig ikke få for meget konfekt ;-) lige pt. har jeg dog virkelig meget tilbage i køleskabet.

    SvarSlet

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...