onsdag den 9. maj 2012

Pesto pasta med parmaskinke, tomat og avocado

Endelig fik jeg smagt på de dejlige sager som jeg havde modtaget med posten. Du kan se dem alle sammen ved et tryk lige her.
Jeg fik tryllet denne skønne ret frem på meget kort tid.


Retten består af:
- En pakke frisk pasta fra Pastella
- En pose pinjekerner fra Urtekram
- Ekstra jomfru olivenolie fra Änglamark
- En pakke parma fra Casa Modena
- 2 Stk avocadoer
- En halv bakke små økologiske tomater
- 1/3 del tomatpesto

Fremgangsmåde:
Kog pastaen efter anvisningen.
Skær tomater og avocado i mindre stykker.
Rist pinjekernerne på panden i 2-3 minutter.
Dryp pastaen af og tilføj pestoen samt en spsk olie.
Bland det hele sammen og værsgo.


Retten tager sammenlagt 10-15 min. Og er derfor en af de aller nemmeste retter. Det er en klar fordel, men dette er ikke det mest positive. Nej, det aller bedste er at retten smager fantastisk. Det er den bedste blanding og parmaen smelter på tungen.

Anmeldelse:
Der er absolut ingen tvivl om at pastaen smager bedre end tørre pastaskruer. Det smager nemlig friskt og så skal det kun koge i 2 minutter.
Jeg er normalt ikke stor fortaler for økologisk mad, men jeg er blevet inspireret til at tænke mere over det, takket være denne "gave".
Man kan næsten sige at man spiser med bedre samvittighed, når menuen er økologisk.
Jeg er stor fan af alle produkterne, og der er ingen tvivl om at jeg fremover vil lave mere frisk pasta og parma fra Casa Modena vil ofte være at finde på min indkøbsliste. MUMS! :)

.. Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...