torsdag den 10. maj 2012

Lakse burger

Hjemmebagt burgerboller med laks, philadelphia og asparges


Jeg har i lang tid tænkt at NU ville jeg bage mine egne burgerboller. Hver gang har jeg udskudt det, men denne gang lykkedes det rent faktisk.
Den første dag spiste vi klassiske burgere med hakket oksekød, heinz ketchup og alt det der hører sig til. Dagen efter serverede jeg en lakseburger. Jeg er nemlig stor fan af nemt mad ;)

Opskriften følger en af dagene..

I mellemtiden kan jeg oplyse at jeg er blevet kaldt i nattevagt i nat. Ja, der forsvandt den fridag.. Endnu være er det, at jeg vågnede kl.6.30 i morges, og jeg har simpelthen ikke kunnet sove til middag.
Held og lykke til mig selv. Jeg har været oppe i 26 timer før jeg rammer mit hjem igen.

God nat til alle jer andre. Jeg er kun lidt (meget) misundelig!

.. Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...