mandag den 31. oktober 2011

Madplan uge 44

Så har jeg fået lavet en madplan for ugen, som er lidt kedelig da Mikkel hverken spiser hjemme mandag eller tirsdag, og lørdag skal jeg til julefrokost, hvilket betyder tømmermænd = Købe mad søndag.

Mandag: Lun burgerbolle med philadelphia og mørbrad stykker
Tirsdag: Risengrød
Onsdag: Cremet spagetti kødsovs
Torsdag: Rester
Fredag: Madpandekager med kylling, grønt og dressing
Lørdag: Jeg skal til julefrokost hvor menuen lyder på SUSHI :-)
Søndag: Risengrød? Sandwich? Sushi?

Idag har jeg STOR shoppet:
Det meste er julegaver, ting til hjemmet, pakkegaver til min veninde, men der gemmer sig også en hemmelighed!
Hvis du er nysgerrig, så må du desværre vente lidt endnu.. Måske pynter jeg på min aller første giveaway :-)

.. Sofie

1 kommentar:

  1. Synes nu ikke det lyder kedeligt! Og det lyder ret spændende med en giveaway :)

    Glæder mig også til at se de andre sager du har fået købt - poserne siger mig ihvertfald det er nogle lækre sager!

    SvarSlet

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...