fredag den 21. oktober 2011

I morgen skal der bages

Jeg købte Amo's - den store julebagebog for et par dage siden, og selvom jeg ikke har prøvet den, så elsker jeg den allerede! Masser inspiration, nemme opskrifter og klassiske julegodter (kager, småkager, konfekt, cupcakes osv.)


Det er alt for tidligt at gå i gang med den store omgang julebag, men en lille smagsprøve er jo ikke af vejen. Kvickly har allerede det helt store udvalg, af julens dejlige småkager og slik. Jeg elsker alle julens smage, men jeg vil hellere selv lave det, end købe det.

Derfor kaster jeg mig, i morgen ud i en småkage opskrift. Det bliver enten vanilje småkager eller chokolade. De skal formes med mine juleforme, og pyntes med glasur og julekugler.
IHHH hvor jeg glæder mig :-)
Se resultatet i morgen.

God fredag aften alle sammen.
Jeg skal i metro, med min storebror og kæreste. Mon ikke der falder lidt mad/kageudstyr/guf/marcipan osv.. I indkøbskurven? ;)

.. Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...