mandag den 24. oktober 2011

Madplan uge 43

Madplanen for sidste uge, gik overhoved ikke efter planen. Sådan er det desværre tit, og denne uges madplan bliver også en anelse uinspirerende. Mikkel skal nemlig arbejde over til kl.21 mandag og onsdag, og Tirsdag har han planer om aftenen. Derfor gider jeg ikke at lave noget særligt til mig selv.. Jeg er jo i gang med at skrive min bachelor opgave, og derfor er det heller ikke hver dag, at jeg kan tage mig sammen til at lave det helt store måltid.

Jeg har forsøgt at skabe lidt hygge med min vinter dug og stearinlys..

Her kommer så madplanen:
Mandag: Spagetti alla carbonara
Tirsdag: Risengrød
Onsdag: Rugbrød med diverse pålæg
Torsdag: Kartoffel porre hønsekøds suppe
Fredag: Rester
Lørdag: Flæskesteg med det hele
Søndag: Flæskestegssandwich

God mandag!

.. Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...