fredag den 2. september 2011

Kaloriefattige lækkerier fra ISIS

Jeg har (som tidligere nævnt) modtaget en masse skønne varer fra ISIS.
Blandt andet disse barer med Jordbær- og Chokolade smag (free lækkerbar og free jordbærbar)

Faktisk har jeg smagt de her barer for laaaang tid siden, og jeg har endda altid en bar liggende i min taske til nødsituationer - Enten til at beskytte mig mod lækkersult, eller hvis jeg bliver sulten hen ad eftermiddagen på skolen.
Jeg elsker dem med chokolade smag!! Og det bedste ved dem er at de også mætter.

Her ses chokolade baren!

Anmeldelse:
Jeg vil anbefale disse barer til alle der har en sød tand. Både dem der vil tabe sig, dem der vil vedligeholde deres vægt, og endda også dem der slet ikke tænker på kalorier.

Der er kun 119 kalorier i chokoladebaren, og 95 kalorier i jordbær baren.

1. Chokoladebaren: Den smager ikke kun godt, den kan også stille sulten og fungere perfekt som et mellemmåltid hen ad eftermiddag. Det er påvist at det oftest er ved eftermiddagstid, at vi dansker falder i sukkerfælden, og her synes jeg at baren har kunnet hjælpe mig!
Den smager af chokolade, og har ikke den der syntetiske smag, som nogle sukkerfrie varer ellers har.
Den er nem at have med sig, og der er hele 13 gram protein i en bar.
Protein mætter, og er en meget vigtig del af en slankekur. Hvis man ligesom mig, ikke er kød fan kan baren også hjælpe dig med at få ekstra protein.

2. Jordbærbaren: Den er meget kaloriefattig, og stiller også lækkersulten. Den smager godt, men jeg synes den smager lidt mere syntetisk end chokoladebaren. Den mætter heller ikke nær så meget, og er ikke nær så proteinrig. Jeg skulle vende mig til smagen, men efter 5-6 barer syntes jeg efterhånden bedre om dem. Dog har jeg to veninder der også spiser begge slags, og de kan bedst lide jordbær baren.
Den fungere perfekt som formiddags mellemmåltid - Jeg bliver typisk sulten ved 10 tiden, og gulerødder, æbler, bananer osv. Hjælper mig simpelthen ikke. Jordbærbaren har yoghurt på, og smager dejlig sødeligt, og på den måde passer den godt som et tidligt måltid - Kl.10 er måske lidt tidligt at starte på chokoladen ;)

Alt i alt: 
Jeg giver simpelthen de her barer 5 ud af 6 stjerner! De har reddet min dag og slankekur tonsvis af gange! Hvis du ofte er på farten er de nemme at have med dig overalt.
Smag og behag er utrolig forskelig, så man er nødt til at smage sig frem. Heldigvis er de billige, og kan købes de fleste steder. Blandt andet Rema, Brugsen og Kvickly.

.. Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...