fredag den 9. september 2011

Ghana!

Kære læsere!
Undskyld stilheden på bloggen. Jeg har haft utrolig travlt med at få orden på min Ghana tur. Idag kl.17.00 forlader jeg mit hjem.
Første stop hedder Frankfurt, hvor vi skal tilbringe en nat. Her skal jeg bo sammen med to piger, på et lufthavns hotel. I morgen middag går turen så mod Ghana.
Her har vi to nætter i Accra.
Derefter drager vi til Cape Coast hvor vi har 12 nætter. Vi skal se hospitaler, sundhedskliniker, skadestuer, og måske får vi endda mulighed for at assistere en fødsel.
Så går turen Nordpå, hvor vi skal på Safari og bo i Mole park, hvor der blandt andet er svømmepool. Her tilbringer vi to nætter, inden vi tager til Busunu. Her ligger en lille bitte by, med kun et toilet.
Der skal vi bo hos familier, og undervise på skoler.
Herfra tager vi til endnu en by kaldt Tamale, hvor vi blandt andet skal på markedet, og se et sted hvor kvinder laver forskellige tasker.
Derefter tager vi tilbage til hovedstaden, eller hvor vi lyster.. Og skal brænde en lille uge af, med at opleve landet og holde lidt ferie.

Min rejse til Ghana vil betyde at jeg ikke komme til at lave madindlæg, men så snart jeg er tilbage vil bloggen blive til en madblog igen.
Jeg håber at i vil følge med på min tur alligevel :).. Jeg vil ligge billeder ind, og skrive beretninger om mine oplevelser.

.. Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...