mandag den 30. januar 2017

Den bedste pastasalat med kikærter, avocado, ost, pesto og masser grønt

Dette indlæg er sponsoreret - Earth Control

Pastasalat med kikærter, avocado, rød pesto, ostetern (feta), agurk, peberfrugt og tomater

Igår var det en dejlig søndag med fri fra arbejdet. Dagen bød på rengøring, indkøb, fitness med en veninde efterfulgt af at vi lavede dejlig aftensmad sammen. Salaten blev serveret kold men med varm laksefilet fra ovnen, i lidt citronsaft. MUMS!


Der er sikkert ikke mange faste læsere der er i tvivl om at jeg er glad for sund mad. Så da earth control skrev til mig, var jeg ikke bare begejstret. Jeg var henrykt. De lancere 3 nye produkter og denne gang smagte jeg udgaven med kikærter. De smager rigtig lækkert og så er de samtidig en god proteinkilde.


Smagen er saltet og giver en skøn sprødhed i salaten. Jeg kan uden den mindste tvivl anbefale produktet.

Idag er resten af salaten spist som frokost og den smager om muligt bedre på anden dagen.

I sidste uge sagde jeg op på akutmodtagelsen, 3,5 år har lært mig SÅ meget. Jeg har været så glad for min tid der, trods det også har været hårdt.
Grunden til min opsigelse er at verden kalder. Jeg skal rejse rundt i Asien 3 måneder med en ven. Jeg glæder mig ufattelig meget.
Singapore - Malaysia - Borneo - Vietnam - Laos - Cambodia.
Det betyder desværre at der igen vil være en vis stilhed på bloggen fra d.2 Marts frem til slut Maj. Forhåbentlig vil der være mulighed for et par indlæg undervejs, men ellers så forvent mig tilbage i Maj :-)

.. Filo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...