søndag den 15. januar 2017

Når det skal være nemt! Spejlæg på groft brød

Spejlæg, lidt letta minarine på groft ristet toastbrød

Jeg vil jo rigtig gerne kalde mig selv amatør mad blogger, men mine retter og opskrifter er også ganske nemme og almindelige.
Det betyder også at min blog afspejler min hverdag :-)


Jeg har desværre hverken tid eller overskud til at trylle i køkkenet dagligt, så sommetider skal det være meget let men selvfølgelig smage rimelig godt.
Jeg er ret glad for æg, så her er min hurtige aftensmad fra forleden hvor jeg kom træt hjem fra job.
Det er sådan en slags mad jeg kan finde på at lave til morgenmad og frokost ligeså.

Idag har jeg set min nevø spille hockeyturnering. Jeg bliver så stolt af ham og det er min absolut yndlingssport, så det er simpelthen så fedt at se ham spille.

God søndag

.. Filo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...