UnikPris.dk

mandag den 21. november 2016

Julekaffe

Julekaffe fra starbucks

Idag er første fridag ud af 15 i streg. Det er næsten ikke til at tro, at jeg ikke skal arbejde de næste 15 dage. Det er virkelig dejligt, for så kan alle juleforberedelserne blive gjort i ro og mag.

Derfor stod dagen på rengøring, indkøb, indpakning af pakkekalender til min bedste veninde og selvfølgelig ren og skær forkælelse.
Stempelkande kaffe fra starbucks :-)


Jeg ser frem til mange flere dage i det her tempo, ind til jeg rejser til Berlin med 3 veninder d.1 December.

.. Sofie


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Morgenmads muffin med banan og granola uden sukker

Dette indlæg er sponsoreret! Den perfekte start på dagen, til madpakken, aften snacken, mellemmåltid eller den sunde søde tand. Jeg har ...