torsdag den 10. november 2016

Jeg er tilbage!! Jul, jul, julemandskage

Jeg har ikke blogget i flere år og jeg savner det. Jeg savner det hele ved det.

Energien har været en mangelvarer men nu giver jeg det et nyt forsøg. Måske vil jeg genfinde energien ved at gøre noget jeg elsker.
Igennem de seneste år har jeg brugt størstedelen af min tid på at arbejde, finde mig selv og rejse. Jeg har set så meget af verden og elsket hvert et sekund.
Min blog skal stadig være som før. Handle om mit liv, men mest af alt om dejlig mad.


Julen nærmer sig og den første sne er faldet, både i naturen og i den flydende form af J dag.
Denne søde julemandskage skal i ikke snydes for!
Se opskriften lige her!
Jeg har nemlig lavet den før. Denne gang er opskriften halveret og glasuren består af flormelis og forskellige farver frugtfarve.

Glædelig jul :-)

.. Filo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...