mandag den 30. september 2013

Madplan uge 40 år 2013

Madplan uge 40 2013


Mandag: Pasta i cremet ostesauce med pølser, champignon, løg og skinketern
Tirsdag: Squash pizza
Onsdag: Mørbrad i tomat/paprika sauce med perleløg, løg og champignon. Her til kartofler
Torsdag: Flæskesteg med brun sauce, kartofler og rødkål
Fredag: Flæskestegssandwich
Lørdag: Spiser ude
Søndag: Sushi/færdigret (tømmermænds mad)

Nu begynder en ny spændende start for mig! I morgen kl.08.30 starter jeg på akut modtagelsen kirurgisk afdeling. Det er for vildt så spændende det er. Jeg kan næsten ikke holde det ud :-)
Rigtig god ude til jer alle sammen. Kryds fingre for mig ;-)

.. Sofie

3 kommentarer:

  1. Nu fik jeg lyst til sushi ;) God første dag i morgen!

    SvarSlet
  2. Åh, flæsksteg - yum yum!
    God praktik start til dig (:

    - Anne

    SvarSlet
  3. Sushi har man da altid lyst til Trine ;-)

    Flæskesteg er også lækkert. Haps.
    Tak :) A + K, det er nu ikke praktik start men mit nye arbejde.

    SvarSlet

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...