UnikPris.dk

mandag den 30. september 2013

Madplan uge 40 år 2013

Madplan uge 40 2013


Mandag: Pasta i cremet ostesauce med pølser, champignon, løg og skinketern
Tirsdag: Squash pizza
Onsdag: Mørbrad i tomat/paprika sauce med perleløg, løg og champignon. Her til kartofler
Torsdag: Flæskesteg med brun sauce, kartofler og rødkål
Fredag: Flæskestegssandwich
Lørdag: Spiser ude
Søndag: Sushi/færdigret (tømmermænds mad)

Nu begynder en ny spændende start for mig! I morgen kl.08.30 starter jeg på akut modtagelsen kirurgisk afdeling. Det er for vildt så spændende det er. Jeg kan næsten ikke holde det ud :-)
Rigtig god ude til jer alle sammen. Kryds fingre for mig ;-)

.. Sofie

3 kommentarer:

  1. Nu fik jeg lyst til sushi ;) God første dag i morgen!

    SvarSlet
  2. Åh, flæsksteg - yum yum!
    God praktik start til dig (:

    - Anne

    SvarSlet
  3. Sushi har man da altid lyst til Trine ;-)

    Flæskesteg er også lækkert. Haps.
    Tak :) A + K, det er nu ikke praktik start men mit nye arbejde.

    SvarSlet

Morgenmads muffin med banan og granola uden sukker

Dette indlæg er sponsoreret! Den perfekte start på dagen, til madpakken, aften snacken, mellemmåltid eller den sunde søde tand. Jeg har ...