torsdag den 1. marts 2012

Spagetti i karrysovs med kylling

Spagetti med cremet karrysovs, kyllingstykker og champignon


Du skal bruge:
200-300 gr. spagetti
1 spsk olie
2 kyllingfileter
1 lille løg
1 flaske cremefine
0,5 dåse ananas i skiver
4 tsk heinz karryketchup
200 gr. champignon
2-3 tsk karry
salt og peber

Fremgangsmåde:
Skær kyllingfileterne i mundrette stykker og steg dem i olie sammen med karryen.
Sæt spagettien over i mellemtiden.
Kom champignon og løg ned til det brunede kylling og brun det hele.
Tilføj cremefine, ananas (skåret i mindre stykker) og karryketchup.
Smag til med salt, peber og evt. lidt mere karry.
Hæld vandet fra spagettien og kom en portion op i en dyb tallerken. Kom så kylling/karry sovsen hen over, og værsgo at spise :)

I morgen skal jeg til min aller første jobsamtale. Spørg lige om jeg er nervøs. Jeg er helt vildt nervøs!! Det er på Herlev hospital, hvor jeg faktisk aldrig har været før. Jeg er kørt forbi mange gange, men det er også det tætteste jeg er kommet der på.

.. Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...