fredag den 26. oktober 2018

Jeg skal sælge mit smukke hjem

Det er med sorg i sjælen at jeg skal sælge min lejlighed i Søborg/Buddinge!




Jeg har boet her siden starten af 2013, da jeg var en meget ny og grøn sygeplejerske. Den gang var jeg helt alene efter bruddet med min eks kæreste gennem mange år.
Jeg har fundet den store kærlighed, og snart skal 2 blive til 3. Vi venter os et lille mirakel!
Lejligheden er egentlig stor nok til et lille barn og os, men da vi begge er sygeplejersker giver det mening at flytte tættere på familie, så der er pasnings muligheder, når vi er i skæve vagter.

Se min lejlighed lige her: https://www.robinhus.dk/ejendom/default.asp?boligid=78042
Du kan også se den i levende live på søndag kl.11.

... Filo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...