tirsdag den 28. november 2017

Top 10 over drømme destinationer

At rejse er at leve ... Vi drømmer ikke om at rejse, vi rejser!

Dem der har læst med på min blog igennem årene, ved nok allerede at jeg rejser så meget som muligt, og helst til nye spændende steder.
Jeg har set meget af verden, men jeg er langt fra færdig.
Hvis jeg vandt i lotto, så har jeg her 10 destinationer der skulle besøges med det samme :-)



I prioriteret rækkefølge:

1. New Zealand
2. Maldiverne
3. Kina
4. Filippinerne
5. Japan
6. Galapagos
7. Peru
8. Guatemala
9. Fiji
10. Costa riga

Drømme kan man ikke få for mange af. Hvor i verden drømmer du om at komme til?

.. Filo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...