søndag den 15. oktober 2017

Den absolut bedste vin fra Californien

Jeg er ikke ekspert i vin, men jeg elsker at drikke det alligevel. Nu har jeg fundet min absolut favorit vin. Jeg kender endda "ikke vin drikkere" der godt kan lide den.



Det var en stor fornøjelse at rejse rundt i USA med flest overnatninger i vinområderne i Californien. Sikke mange smage, oplevelser og nydelser.
Barefoot har vundet mit hjerte, i særdeleshed rosén men også rød, hvid og mousserende.

Heldigvis forlod vi Las Vegas lige før den tragiske episode. Det er så forfærdeligt det der er sket.

Jeg vender tilbage med en masse gode billeder fra min rejse snarest.

God søndag.

.. Filo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...