søndag den 5. januar 2014

Nytår 2013-14

Nytårsbordet med lidt klassisk nytårspynt

I år foregik årets sidste aften i min lejlighed med min tætteste veninde, hendes kæreste og en af mine gode venner. Det var rigtig hyggeligt, og menuen stod på tapas og hindbærmousse samt is dessert.
Billederne af maden kommer ikke idag, da opskrifterne skal deles og det kan jeg ikke nå idag :-)
Jeg havde 12 timers vagt igår, og idag møder jeg kl.15 så jeg skal snart hjemmefra. Derfor bliver det et hurtigt indlæg.


Jeg kan dog godt love jer, at hvis i elsker tapas har jeg mange rigtig gode opskrifter at dele fra min nytårsaften.
Rigtig god søndag.

.. Sofie

1 kommentar:

  1. Fint bord - elsker lilla :)

    Glæder mig til tapas-opskrifterne!

    SvarSlet

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...