torsdag den 9. januar 2014

Grøntssagssuppe med kalkun bacon

Kartoffel porre gulerodssuppe med kalkun bacon :-)

Januar kur, sådan taber du dig nemt i Januar, tab 3 kilo om ugen, Mirakelkuren.. Stop, stop, stop.
Undskyld mig, men er jeg den eneste der er lidt træt af slankekurer i alle medierne (tv, ugeblade, aviser). Jeg er ikke tilhænger af slankekur, jeg er stor fan af livsstilsændring. Jeg kan sagtens forstå at man gerne vil tabe et par hurtige kilo, sådan har jeg det sommetider også. Det resultere i at jeg træner lidt ekstra, og helt dropper de søde sager i et par uger.. Men ligefremmest at følge mærkelige slankekurer, hvor du skal spise 1 æg til morgen, et halvt æble til mellemmåltid osv.. Eller suppekuren. Mist alt din væske i kroppen, tab muskler men vægten går ned ad. Nej tak, siger jeg bare.
Undskyld mit sure opstød. Folk skal gøre hvad der føles rigtig for dem, jeg synes bare at mange af kurene virker sundhedsskadelige, og på sigt er de næsten umulige at holde.
Tænk langssigtet og pas godt på din krop :-)



Nårh, men her er en opskrift der bestemt egner sig til slankekur/livsstilsændring.
Kartoffel-porre-gulerodssuppe. Det er en gammel kending på min blog. Find opskriften lige her.

God torsdag :-)

.. Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Avocado med rejesalat, mums

Avocado med rejesalat.. Du skal bruge: 1 a vocado 2 håndfulde  r ejer 2 tsk m ayonnaise 2 tsk c reme fraiche 1 pift c i...